فراخوان:

انتقال و بومی‌سازی فناوری‌های مرتبط با بازیافت و امحاء پسماند الکترونیک

تولید روز‌افزون صنایع الکترونیک و بازار مصرف گسترده آن از قبیل کامپیوتر، تلویزیون، لپ تاب، تلفن همراه و .... که هرسال با شتاب بیشتری وارد بازار مصرف‌شده و پسماند آن انباشته می¬گردد در حال حاضر به یکی از چالش‌های زیست‌محیطی در اغلب کشورها تبدیل شده است.

 

تولید روز­افزون صنایع الکترونیک و بازار مصرف گسترده آن از قبیل کامپیوتر، تلویزیون، لپ تاب، تلفن همراه و .... که هرسال با شتاب بیشتری وارد بازار مصرف‌شده و پسماند آن انباشته می­گردد در حال حاضر به یکی از چالش­های زیست‌محیطی در اغلب کشورها تبدیل شده است.

به‌منظور انتقال و بومی­سازی فناوری­های مرتبط با بازیافت و امحاء پسماند الکترونیک، بهره­مندی و استفاده مجدد از قطعات و عناصر ارزشمند بکار رفته در لوازم الکترونیک با توجه به قابلیت جداسازی آن­ها، این ستاد در نظر دارد با همکاری متخصصین و شرکت­های دانش‌بنیان جهت راه­اندازی پایلوت متکی به فناوری بازیافت و امحاء پسماندهای الکترونیک در قالب یک خط پروژه و در یکی از استان­های کشور اقدام نماید. لذا درخواست می­شود طرح­های پیشنهادی خود را حداکثر تا تاریخ 20 آبان در قالب کاربرگ پیوست و از طریق لینک زیر ارسال نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می­توانید با شماره 02183532721 تماس حاصل فرمائید.

لینک دانلود کاربرگ

لینک ارسال کاربرگ

 

کلمات کلیدی

تصاویر

 ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان
//isti.ir/ZMR2