به همت ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست

ایجاد مرکز نوآوری تخصصی حوزه آب

با همکاری ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی،فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس،راه کارهای راه اندازی نخستین مرکز نوآوری تخصصی حوزه آب بررسی شد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد و مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،با توجه به بررسی زیرساخت ها و امکانات موجوددر کارخانه نوآوری پارک فناوری پردیس،ساخت نخستین مرکز نوآوری تخصصی حوزه آب در آینده ای نزدیک اجرایی می شود.

این مرکز با هدف شناسایی چالش‌های مطرح در این حوزه،جذب ایده‌ها واستفاده از توان داخلی متخصصان مسلط راه اندازی می شود تا گامی در جهت از بین بردن موانع حوزه اب برداشته شود.

در بازدیدی که توسط اعضای ستاد توسعه فناوری های آب،خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از امکانات کارخانه نوآوری پارک فناوری پردیس انجام شد،مسوولان این ستاد ضمن ابراز امیدواری به همکاری با این کارخانه،بر زمینه سازی جلب مشارکت متخصصان داخلی برای مرتفع شدن چالش‌های حوزه آب تاکید داشتند.

همچنین در ادامه این بازدید،مقررشد تا ازتجربیات ساخت کارخانه نوآوری پردیس برای حمایت و رشد ایده‌های حوزه تخصصی ستاد آب،خشکسالی،فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری استفاده شده ونتایج مثبتی برای رشد این حوزه حاصل شود.
مركز شتابدهي نوآوري با هدف تقويت اكوسيستم كارآفريني و شتابدهي به رشد استارتاپ­ هاي ايراني فعاليت خود را با حمايت معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري و زير نظر پارك فناوري پرديس آغاز به کار کرد.هدف اصلي اين مركز،اجرای برنامه «استارتاپ ايران» به عنوان يك برنامه ملي در كشور است.به همین منظور استفاده از تجربیات این مرکز راهکاری برای رفع چالش های حوزه تخصصی آب است .

 

کلمات کلیدی

تصاویر

 ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان
//isti.ir/ZB71