در دومین روز نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار شد

رویداد فناورانه اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در شرکت پالایش نفت آبادان

در دومین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، نشست تخصصی پیاده‌سازی و اجرای اقتصاد چرخشی و سیستم مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان، با همکاری کارگروه تخصصی محیط‌زیست و اقتصاد چرخشی ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط‌زیست معاونت علمی و شرکت پالایش نفت آبادان، با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

در دومین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، نشست تخصصی پیاده‌سازی و اجرای اقتصاد چرخشی و سیستم مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان، با همکاری کارگروه تخصصی محیط‌زیست و اقتصاد چرخشی ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط‌زیست معاونت علمی و شرکت پالایش نفت آبادان، با حضور جناب آقای دکتر قیم، مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

در این رویداد، 12 شرکت دانش‌بنیان و فناور، توانمندی‌های خود را در زمینه مدیریت و تبدیل لجن نفتی به انرژی و فرآورده‌های با ارزش افزوده، تصفیه کاستیک مستعمل، تصفیه پساب و بازچرخانی آب، سامانه جامع مدیریت پسماند، پسماند الکترونیک و ... ارائه نمودند.

کلمات کلیدی
//isti.ir/Zicx