استقبال گسترده از جشنواره ملی فناوری های آب، خاک و محیط زیست

استقبال گسترده از جشنواره ملی فناوری های آب، خاک و محیط زیست

استقبال بسیار خوب و گسترده جشنواره 40 ایده برتر و نمایشگاه 40 شرکت دانش بنیان از روز دوشنبه ساعت 14 آغاز و تا ساعت 19:45 با حضور ایده پردازان و غرفه داران و صاحب نظران ادامه یافت. این نمایشگاه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز آماده پذیرایی از علاقه مندان می باشد.

جشنواره 40 ایده برتر و  نمایشگاه 40 شرکت دانش بنیان که از روز دوشنبه ساعت 14 آغاز و تا ساعت 19:45 با حضور  ایده پردازان و غرفه داران و صاحب نظران ادامه یافت با استقبال بسیار خوب و گسترده ای  مواجه شد. در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره  و نمایشگاه ملی فناوری های آب، خاک و محیط زیست  آقای دکتر ابراهیمی دبیر  ستاد  تاکید نمودند که خلق ثروت آب در گرو بهره مندی از ایده های فناورانه  و استارت آپ ها  میسر می شود. ایشان همچنین بر مراسم اندیشی که در راستای بررسی مشکلات شرکتهای دانش بنیان و استارت آپ ها در روز چهارشنبه صبح در دستور کار این جشنواره قرار گرفته است اشاره نمودند  و بر تاثیر گذاری نقش ایده پردازان در حوزه آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست  در حل معضلات حوزه های مربوطه  تاکید نمودند.

در روزهای آتی این جشنواره ( سه شنبه و چهارشنبه ) ایده های برتر در قالب تیمهای استارت آپی به رقابت پرداخته و نمایشگاه شرکتای دانش بنیان نیز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه  آماده پذیرایی از علاقه مندان می باشد. 

کلمات کلیدی

تصاویر

 ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان
//isti.ir/Zeji